Teleste Oyj:n hallitus perustaa henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan

6.9.2023 klo 15.00

TELESTE OYJ:N HALLITUS PERUSTAA HENKILÖSTÖ- JA PALKITSEMISVALIOKUNNAN

Teleste Oyj:n hallitus on päättänyt perustaa henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan avustamaan hallitusta henkilöstöön ja palkitsemiseen liittyvissä asioissa. Telesten Oyj:n hallitus valitsi henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi Timo Luukkaisen ja jäseniksi Heikki Mäkijärven ja Kai Telanteen.

Valiokunnan tarkoitus on toiminnallaan edesauttaa Telesten strategisesti tärkeiden kyvykkyyksien ja henkilöstöresurssien kehittämistä ja kohdentamista sekä tuottaa hallitukselle relevanttia informaatiota henkilöstön nykytilasta ja tulevista tavoitteista.

Henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnalla ei ole itsenäistä päätösvaltaa, vaan se on valmisteleva toimielin. Hallitus tekee sille kuuluvat päätökset kollektiivisesti.

Esa Harju
Toimitusjohtaja, Teleste Oyj
esa.harju@teleste.com

Telesten teknologioilla ja tuotteilla rakennetaan verkottunutta yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat nopeat laajakaista- ja televisiopalvelut koteihin, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Toimimme tiiviissä yhteistyössä asiakkaittemme kanssa niin virtuaalisesti kuin maailmanlaajuisen myyntiverkoston kautta. Vuonna 2022 Telesten liikevaihto oli 165,0 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin noin 860 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä. Katso lisätietoja verkkosivustoltamme www.teleste.com.