TELESTE OYJ:N KOOSTE VUODEN 2010 PÖRSSITIEDOTTEISTA JULKAISTU

TELESTE OYJ                  PÖRSSITIEDOTE      4.1.2011     KLO 16:00

TELESTE OYJ:N KOOSTE VUODEN 2010 PÖRSSITIEDOTTEISTA JULKAISTU

Teleste Oyj julkaisi vuoden 2010 aikana kaikkiaan 20 tiedotetta. Vuosikooste on julkaistu tänään yhtiön sivuilla ja on luettavissa osoitteessa: www.teleste.com/Sijoittajat > Pörssitiedotteet

Osa tiedotteiden sisällöstä saattaa olla vanhentunut.

Teleste on vuonna 1954 perustettu kansainvälinen teknologiakonserni, joka on erikoistunut laajakaistaisen liikkuvan kuvan ja tietoliikenteen järjestelmiin ja palveluihin. Liiketoimintamme on jaettu kahteen liiketoiminta-alueeseen: Video and Broadband Solutions sekä Network Services, joissa molemmilla osa-alueilla kuulumme maailman johtaviin yrityksiin. Liikkuva videokuva on kaiken liiketoimintamme ytimessä, ja keskitymmekin kuvan ja datan käsittelyyn, siirtoon sekä hallintaan niin operaattoreille kuin julkiselle sektorille, jotka puolestaan tarjoavat moninaisia videokuvaan liittyviä informaatio-, viihde- ja turvapalveluita loppukäyttäjille. Video and Broadband Solutions -liiketoiminta-alueemme keskittyy laajakaista-tilaajaverkojen, videopalvelualustojen sekä videovalvontasovellusten tuoteratkaisuihin. Network Services -alueemme keskittyy kokonaisvaltaisiin palveluratkaisuihin, kuten verkkojen rakentaminen, uudistaminen sekä huolto, ylläpito- ja suunnittelupalveluihin. Vuonna 2009 Telesten liikevaihto oli 142 miljoonaa euroa, ja konsernin palveluksessa vuoden lopussa oli 1260 henkilöä. Yrityksellä on noin 30 omaa toimipistettä eri puolilla maailmaa ja sen liikevaihdosta yli 90 % kertyy ulkomailta. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.