Telesten vuosikertomus 2019 julkaistu

TELESTE OYJ    PÖRSSITIEDOTE   13.3.2020  KLO 18:00

TELESTEN VUOSIKERTOMUS 2019 JULKAISTU

Teleste Oyj:n vuoden 2019 vuosikertomus ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.-31.12.2019 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla suomeksi ja englanniksi.

Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen, toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Teleste on julkaissut vuosikertomuksen yhteydessä myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään vuodelta 2019. Selvitys on annettu toimintakertomuksesta erillisenä kertomuksena.

Telesten integroitu tuote- ja palvelutarjonta auttaa rakentamaan ja ylläpitämään verkottuneempaa yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat televisio- ja laajakaistapalvelut sinulle, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Olemme yhteydessä asiakkaisiimme maailmanlaajuisen toimipiste- ja kumppaniverkostomme avulla. Vuonna 2019 Telesten liikevaihto oli 235 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli 1330 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Toimitusjohtaja Jukka Rinnevaara, puh:02 2605 611