Telesten vuosikertomus 2020 julkaistu

TELESTE OYJ    PÖRSSITIEDOTE   5.3.2021 KLO 15:00

TELESTEN VUOSIKERTOMUS 2020 JULKAISTU

Teleste Oyj:n vuoden 2020 vuosikertomus ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.-31.12.2020 on tänään julkaistu yhtiön verkkosivuilla suomeksi ja englanniksi.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätökset sekä tilintarkastuskertomuksen.

Teleste on julkaissut vuosikertomuksen yhteydessä myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään vuodelta 2020. Selvitys on annettu hallituksen toimintakertomuksesta erillisenä. Palkitsemisraportti vuodelta 2020 on julkaistu 11.2. yhtiön sijoittajasivuilla.

Telesten integroitu tuote- ja palvelutarjonta auttaa rakentamaan ja ylläpitämään verkottuneempaa yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat televisio- ja laajakaistapalvelut sinulle, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Olemme yhteydessä asiakkaisiimme maailmanlaajuisen toimipiste- ja kumppaniverkostomme avulla. Vuonna 2020 Telesten liikevaihto oli 145 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli 858 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Toimitusjohtaja Jukka Rinnevaara, puh. 02 2605 611