Telesten vuosikertomus 2023 julkaistu

14.3.2024 klo 14.00

TELESTEN VUOSIKERTOMUS 2023 JULKAISTU

Teleste Oyj:n vuoden 2023 vuosikertomus ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.-31.12.2023 on tänään julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa teleste.com/taloudelliset-raportit.

Telesten vuosikertomus 2023 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätökset sekä tilintarkastuskertomuksen. Teleste on julkaissut vuosikertomuksen yhteydessä myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään vuodelta 2023.

Vuosikertomus, tilinpäätös, palkitsemisraportti sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat tämän tiedotteen liitteinä PDF-tiedostoina, sekä luettavissa erillisinä dokumentteina yhtiön verkkosivuilla osoitteessa teleste.com/sijoittajat

Tilinpäätös on julkaistu European Single Electronic Format (ESEF) -muodossa. ESEF-muotoinen raportti on saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa teleste.com/sijoittajat sekä tämän tiedotteen liitteenä. ESEF-tilinpäätöstä ei ole varmennettu tilintarkastusyhteisön toimesta.

Toimitusjohtaja Esa Harju

investor.relations@teleste.com

Jakelu:
teleste.com

Telesten teknologioilla ja tuotteilla rakennetaan verkottunutta yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat nopeat laajakaista- ja televisiopalvelut koteihin, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Toimimme tiiviissä yhteistyössä asiakkaittemme kanssa niin virtuaalisesti kuin maailmanlaajuisen myyntiverkoston kautta. Vuonna 2023 Telesten liikevaihto oli 151,3 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin noin 800 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä. Katso lisätietoja verkkosivustoltamme www.teleste.com.